tjolahopp!

& bara för ja skrev de så fixade bloggen sej?
Niiiice!!


Allt bra då?
Själv är ja dygntrött & börjar bli förkyld igen..
Känns inge bra men enligt mamma så börjar ja bli bättre
men ja vet int? & nu gå dessutom svinis på lilja, spännande!
+ att gymnasierna snart ska få vaccinet men många är emot det vissa är helt ok med det, så som jag känner för vaccinet är väl
att det kan vara bra att ta för att jag blir inte sjuk men samtidigt om jag tar
det så blir ju inte andra smittade? För om jag inte tar det å blir sjuk (men att jag inte vet om det)
jag kanske bara tror att de är en vanlig förkylning men egentligen äre svinis så kan jag ju smitta andra
som kan få det mkt värre & vet int om jag är en sån människa som vill att nää.. Huvva.
Men ett stort minus är att jag hatar sprutor vansinnigt mycket..
- hm?
Fast få väl se hure blir, känns som att eftersom det är jag som tycker man ska ta den för att man ska få biverkningar som talförmågan försämras osv är nog extreeemt liten. Fatta så många som ha vaccinerat sej, hur många har fått problem? Kanske fått lite huvudvärk eller trötthet, men man får väl oftast en liten biverkning på varje spruta man tar? Aja.. Nog pratat om det. :)

Jag har haft det väldigt bra faktiskt och har börjat sätta igång min lilla pålle,
red faktiskt för anette igår och det blev riktigt bra! Kan nämligen inte rida ut i skogen
me rödis än för hon är helt tokig å galen så hon ska få jobba lite och bli av me lite energi.
Tror det kommer bli toppen! :)


I helgen som va nu så
va jag faktiskt ute med några bruttor från klassen på Cover Club,
första gången jag var där och tycker faktiskt det var riktigt bra!
"min" sorts musik, spelade ju till o med AC/DC & den som sa att det inte går att dansa till det har vääldigt fel!
Hahaha men de va kul! Va längesen ja va ute på krogen så. :)
Sen i lördags så blev de rödis, sen va vi bortbjudna på middag å de blev tacos,
efter de for ja till anna en stund å såg en del riktigt bra filmer måste ja säga! :)
Söndags vare fars dag, så grattis alla pappor speciellt till min kära söta pappa!
Och jim & hans tjej kom på middag,
sen red jag ju för Anette också men de ha ja ju redan berättat haha .

Nu tänker jag inte skriva nå mer just nu
för känner att de här blev riktigt långt?
hahaha så ni orkar läsa,
å va mysiga ni är som kollar in min blogg även fast den varit väldigt dålig
på sistone! hahaha, hare så bra! :)

- bjuder på en bild från förfesten i fredags!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Seriöst marielle, jag kommer drömma svåra mardrömmar om den där hemska bilden av vad det nu föreställer!

2009-11-09 @ 19:14:47

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0