I feel it in my fingers, I feel it in my toes

ojojoj, kan ju tala om att ja kan inte prata!
Haha seriöst, nu tycker jag de borde gå över.

Aja igår så sprang ja 10 minuter på stan,
hann köpa en tröja för 300 spänn.. Utan att inte
ens ha testat den knappt, hahaha, men den är snygg
å den verkar då passa å den är skön så ja är nöjd! :)
När vi kom hem ringde mamma bussbolaget den där bussen ja åk på morron, å de visade sej att min buss ska komma 07.35 varje dag tills bron är "säker" så få se om ja åker den, åkte den imorse för
att testa men de va rätt kallt.. Från fem över sju, till halv åtta. Men de va mest fötterna, gick runt runt runt tro de finns märken efter mej hahaha, aja!

Sitter iallafall här nu
ska ha rainer & uf.
4 pers är vi av 10 (eller jolin, louise & sofie behöver jag väl inte räkna med) haha men en del är borta..
Men sånt är livet!

Såg ni föressten Grey's Anatomy, True Blood å Bonde Söker Fru?
haha de gjorde jag!
Love it!

hejsvejs :)


Kommentarer
Postat av: aannaapanna

Krya på dej!!

2009-10-08 @ 10:34:31
URL: http://annaloveit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0