come on baby, bring it on

nyss käkat lite spagetti & köttfärssås,
vilket passade riktigt bra i min hungriga mage måste ja säga.
hm, är så himla sugen på utomlands. Speciellt Grand Canaria verkar så grymt härligt,
men de finns väl inte så mkt sista minuten dit v. 44 skulle ja tro. Men de vore ju grymt om vi for iväg!
Lite värme, lite party, lite sol å bad. Perfekt!
Bli bra som första gången utomlands skulle ja tro!

visst kan man tänka sej att ligga där?
OJA.

Hursomhaver, så ska ja kolla upp lite praktikplatser.
Sa till Rainer att mina föräldrar inte riktigt tro att jag kommer klara mej, speciellt med flyg osv.
Men HAN trodde att ja skulle klara av de haha, så få väl se hur ja gör.
Sitter å funderar lite grann ändå, ja vill ju som på hästturism företag utomlands testa lite saker å se lite mer av hästvärlden inom turism, men sen receptionist osv kan ju ha stor roll senare när ja ska söka jobb?
För hästgrejj de ha ja ju nytta av när jag vill göra de ja vill,
men reception oså kan ja ju ha stor nytta av innan ja gör de ja verkligen inte.
Aja, få väl se va tiden utspår eller va man säg ;p

Imorgon äre kick of typ frilufsdag?
Känner att ja mkt hellre är hemma å jobbar seriöst,
ingen större lust me nå sånt där.
Mena börja nio, sen där till 13? Va är poängen?
+ att ingen i min klass ska dit i stort sett,
kul å va där själv? haha njaa..



hare bra allesammans,
kommer säkert skriva om några minuter igen men vatusan,
de är ju trevligt iallafall!

hejsvejs så länge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0