the winner take's it all

ojoj, ha varit lite ståhejig kväll.
Va grymt taggad på att berätta lite för mor&far när ja va på väg hem,
men de sket sej ju. Menmen, så äre ibland. Man få hålla saker för sej själv haha :)
Fick väl sagt de lite senare lite mer, menmen.

Hursomhelst, sprang en snabbis på stan innan ja for hem,
tvungen att köpa ett skrivhäfte + att ja köpte min efterlängtade skiva me Kings Of Leon,
så den kommer spelas framöver!
Bli så less på mitt busskort, de fungerar inte längre. & enlig busschaffören så ska man få ett nytt,
så ska gå till stefan imorron å prata me han. Måste ju som ha en fungerande busskort så,
grymt irriterande iallafall!

Va hos rödis ikv en stund,
mockade å pysslade på. Grymt mkt va hår hon börjar sätta nu
 å fullt me pälshögar på golvet när man är klar! Haha :)

Aja, ska springa till sängen nu,
imorron ska vi ha stationer för 1&2or, haha men de kommer nog bli en skön dag,
bara de är bra väder så. :)
Haha men men, ni få ha en bra kväll allesammans!
Sov så gott!

btw är sugen på att fara nånstans,
på en liten "utflykt" kanske till stockholm?
om man va rik så...

haha, gonatt! :)


Kommentarer
Postat av: Annapannaaaaa

Nä inte jag heller men det är tydligen deras sista turne ställe!!! :O :O



ÅÅÅH jag vill också till sthlm..........................................................................................................................................................................

2009-09-22 @ 20:09:21
URL: http://annaloveit.blogg.se/
Postat av: Annapannaaaaa

oj shit :O min kusin bor i australien :O



ja skulle ju ha varit fett coolt ju!!! :O

2009-09-23 @ 07:29:44
URL: http://annaloveit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0