if you looking really good, you may find it.

puuh, idag så hare varit en bra dag som vanligt.
Började med att ja följde anders till bullmark å lämna hö&spån till en tjej som bor där,
hon hade ett riktigt mysigt stall måste ja säga! :)
Efter de så blev de mockning oså, gick å myste me rödis. Sen helt plötsligt från ingenstans
så började de forsregna.. Så skulle springa å hämta henne så hon skulle få stå inne,
hon va helt dygnblöt å ja blev då dygnsur.. Blev blöt ända in på underkläderna haha, så blev tvungen att byta
byxor.. Jisses. Men sen blev de ju sol igen bara sådär å 20 grader, synd att de blåste så mkt bara haha.

Slutade lite tidigare, kollade på när anette longerade titus, sen slutade jag. Skönt! :)
Så ikväll ha ja bara tagit de lugnt, väntar på att the bachelorette å true blood ska börja.
Tro ja skulle vilja bli en vampyr? eller tänk er att kunna välja? haha, de hade ändå varit lite fränt iallafall.
- true blood!

Sen så beställde jag ett reflex ländtäcke på hööks + en svettskrapa å ryktlåda så man få lite koll, bli nog suveränt!

 

Aja, ska kila vidare nu.
försöker hitta nå snygga klädeer på bloggshopen!
harebra, hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: Annapannaaa

HAHAHA ja men jag tyckte värsta synd om dom :O blev as förbannad på jurryn!!! kände mig as lurad när dom kom in igen :P hehehe

2009-09-10 @ 17:46:30
URL: http://annaloveit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0