lilla söta fröken fräken, ifrån frygen hon är hon är blond som ängelns hår

haha så skön låt!
Man bli uppiggad ju!

hursomhelst, är ledig idag.
Egentligen skulle tvåorna ha "kick off"
men sa till rainer att ja är hellre hemma å jobbar
+ att ja känner mej lite halvförkyld å vill då inte va sjuk
i helgen.
Då jag ska va me i en NH kurs me rödis,
kommer bli intressant hahaha!
Hon är envis, jag är envis.
Men de kommer nog gå bra! :)

Hm. Ha kanske fått sommarjobb inför sommaren 2010.
Inte säkert såklart, men de verkade inte helt omöjligt.
Sen efter de blire å söka jobb isånafall, hitta en sida igår där de va en hel del jobb där man kunde söka,
både utomlands å i sverige inom hästturism.
Menmen.

Nu ha ja jobbat lite, ska jobba lite mer.
Ikväll äre såklart idol (killarna som kvalar) å hejjar på Erik Grönwall bland annat,
han är super! Sen äre säsongstart!! av Grey's Anatomy!
Å såklart True Blood efter de, så ja få stressa, stressa, stressa!
Haha, aja.
Som ni som läst min blogg ett tag vet
så är ja ett stort fan av dansband (så äre!) speciellt av
arvingarna, black jack osv. Så kom på att nu när ja är 18 få ja ju kika på dom
på tex folkets hus?! SÅ NU ÄR DE BARA ATT NI KOMMER HIT UPP!

- black jack på ena & arvingarna på den andra 
 - guld!

 

 

Aja ska kila, hare bra!!


Kommentarer
Postat av: aannaapanna

ja vill också se arvingarna............................................................................................ skit påre bara för att du förtillfället och 4 månadare framåt får göra allt jag vill.. :O

2009-09-30 @ 17:14:43
URL: http://annaloveit.blogg.se/
Postat av: aannaapanna

du kan få äran att smuggla in mig ;D HAHA :P

2009-09-30 @ 18:31:35
URL: http://annaloveit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0