skolfoto?!

eh.. Kom hit till skolan idag å va få ja se????!
Det står på tavlan "skolfoto HP07T - 09.35".....
Alltså ha ja kommit hit ovetande om det & ser ut som att
ja varit med i andra världskriget. Jippii! Så, då ringde ja min kära
mor å sa de att de är skolfoto (för ja kände att ja va tvungen att få ut min ilska!)
men då känner ja mej ju bara mer tvungen nu att vara med.. Skulle nog inte ringt,
skulle ha sagt idag när ja kom hem "- ja missade visst skolfotot idag, va hos kenneth å boka körtider"
hahaha, ååh.. Stackars skolkatalog, stackars klass, stackars mej..

haha jaja.
Inatt sov ja inte bra . Drömde att ja blev
jagad av nån psykopat. Han va helt konstigt,
sen sprang han jävligt fort också i nedförsbacke...
Så ja vaknade å då fick ja för mej att motorsågsmassaken skulle va inne i huset.
Hur dum är jag egentligen på en skala kan man ju undra?.

Hursomhelst, 2 av mina favoriter gick vidare igår i idol!
Calle & Jon super bra ju!

Aja nu kommer rainer.
Han ska prata, hare bra.
Jag är ensam i klassen, hahaha
stackars mej. HEjsvejs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0