tjolahopp!

nu skriver ja här igen, haha.
Ha varit hemma från i onsdags,
haft sjukt ont i magen kan ja säga.
Tjejorna vet svaret. Kan bara säga att varför kan aldrig killar få lida?
hahah, vi ska ha mensvärk, vi ska krysta ut ungen som gör till..Bara 2 exempel men ändå,
hur mkt jobbigt ha dom? :O haha aja ska väl inte börja klaga allt för mkt men men ;p

Har varit en del hos rödis när jag ha kunnat å ha "longerat" henne. Tar bara av henne alla saker,
låter henne springa hur hon vill, hon travar, skrittar, galopperar runt mej precis som om ja haft en lina. Söt tjoppan. Hon verkar vara lite piggare nu så hon ha fått röra på sej lite, ha inte ridit då som sagt men hon verkar gilla att få vara lite vildhäst haha. :)

Idag så blev de helt lugnt,
tog en tripp till rödis, sett lite film.
Ha hunnit se många i veckan haha, bland annat ladder 49 (som ja aldrig sett förut å ni kan ju gissa vem som satt å lipa?..) haha sen vingar av glas, signs, twiligt, härmed förklarar jag er chuck and larry, hästen från havet(?), å ja en massa filmer helt enkelt.. Haha men de va bra de med haha :)
Har haft en lugn fredagskväll, vet inte hur länge sen sist de va haha,
imorron ska ja träffa 2 stycken som jag inte träffat på så länge!
Anna&johan, kommer bli kul! Jag är då taggad iallafall! :)

Menmen, ska kila å sova nu tro ja.
Men ni få hare så bra allesammans,
puss!



puss!


Kommentarer
Postat av: Annapanna

Jag är också taggad!!!!!!!!!!!!!!! ;D

2009-09-26 @ 10:28:16

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0