you choose, i choose

Hej på er allesammans!
äre bra? :)
Själv så äre väl sådär me mej, ha börjat få så ont i ryggen nu på sistone (inte för att klaga, men måste!!!) hahaha! Känns jättejobbigt! Känner mej som en gammal tant.. Jag skulle nästan vilja röntga ryggen, men de blir nog inte så. Hoppas bara att ja kan fortsätta me ridningen å hela köret, för ja ha ju faktiskt min 7 års plan som ja vill ska slå in haha.

Menmen, i måndags så klev ja upp klockan 6, tro ni ja va nå trött eller? Menmen, följde me anette på hippo, ville så gärna se när hon skulle träna för bissan. Kan bara säga att hon verkar vara toppen att rida för! & anette å tobbe va ju så duktiga, fast ja va så trött så ja höll på somna. Haha, men slutade kring halv två, for hem å kände för att ta några kort, va ju så länge sen (lägger in några sen) som vanligt blev diva en av mina modeller, men börjar få in lite nu känns kul! :) Sen så i tisdags så red ja rödis, skrittade bortanför avunda å hon va ändå rätt svettig haha, måste nog byta schabrak! Men hon verkade tycka de va skönt att komma ut å röra på sej lite + att de är ju så skönt att bara åka med näre va så grymt väder! :) & idag så har ja följt me anette på universitetet på olika möten oså, rätt intressant på nå vis. Va ju även på print å media där pappa jobbar så passade på att krama han! :) Var tillbaka på österbacka kring 15. och då fick ja rida tobbe, gick väl sådär haha, jag tyckte de gick bättre förra gången men anette tyckte den här gången gick bättre så ja få väl lita på henne då haha! Menmen :)

Imorron äre min sista dag :/ Ska få va ledig på fredag, eftersom ja ska jobba på inomhus SM så de är helt ok!
Men ja måste ju ändå dit såklart :) Kan säga såhär, att ja är hellre på österbacka varje dag än att vara i skolan!

Sen såklart så ha ju jag, nina & hanna haft filmkvällar varje kväll sen söndag! Ha bara sett barn filmer, bland annat bambi, aladin, snövis, tummelisa, lejonkungen 1&2, dinosaurier haha men de är ju så mysigt! Sen ha man ju så bra sällskap :)

Men nu taggar vi helgen allesammans!!

hare bra så länge,
puss hej!


Du borde få pris i mest lögner.


Kommentarer
Postat av: Anna

jag vet inte!!! :O haft panik senaste månaden! Men alla mina kläder är ju svarta så allt smälter liksom ihop till en stor klump :P haha



jag har faktiskt kollat om jag hade det sist :O men då hade jag inte det, så hoppas jag inte har det nu!!! :P



tack så mycket (: äre bra med dig? :d

2009-09-17 @ 17:23:47
URL: http://annaloveit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0