26 augusti - soo loong!

Har inte fått mina betyg från Fjällhästen än..
Pratade me min mentor i förre går "ja, men jag skickar allt idag!"
Igår fick jag brevet med posten tror ni inte att de va betyg från
ett annat praktikställe jag varit på? Så, ringde min mentor igår
och sa att jag hade fått fel betyg men då "fattade han ingenting"
för tydligen trodde han att jag menat dom där betygen..
Så, då sa han att fjällhästen inte skickat betygen än vilket jag tyckte
va konstigt eftersom de va 3 veckor sen jag for hem.. Så skrev dit,
och jodåå dom skickade betygen för ett bra tag sedan så tror ni inte
att jävla liljaskolan eller min före detta mentor TAPPAT BORT BETYGEN!
Håller på explodera.. Inte första gången dom tappar bort viktiga saker..
Hoppas verkligen att dom hittar betyget väldigt snart för jag måste till
arbetsförmedlingen senast fredag nästa vecka och ville verkligen visa
upp betyget från fjällhästen då ju.. Hm..

Jaja, sovit gott ha jag iallafall gjort. Ni då? Sovit som stockar hoppas jag? :)

Ska iallafall fixa lite bilder nu och städa upp lite, kanske baka något gott!
Hare bra, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0