27e augusti - lite av allt!

Är grymt nöjd med betygen från Fjällhästen, riktigt bra! :)

Nyss varit hos hästen, ridit och dona på. Gick bara bra, hon var lite
slö men på topp ändå. :)


Har ni sovit gott föressten?
Själv sov jag helt okej.. Drömde värsta hemska drömmen men
annars så.. Klockan nio kom nån slamtank? ni vet.. Dom som
tömmer avloppsbrunnen.. Så han som gjorde de va inte riktigt vaken tror
jag för klockan tolv när jag gick ut stank den nästan ja.. väldigt äckligt på nedre delen
av gården, så går in och sätter mej vid datorn släpper ut diva och efter kanske 20 minuter
tar jag in henne .. Vad tror ni hon luktar? USCH.. Så, de blev att hoppa i bikinin och duscha henne - REJÄLT.

Har ni sett att Erik Grönwall (som för den delen var med i min dröm inatt...) ska bli en av sångarna
i H.E.A.T? Kommer nog bli riktigt grymt!

Ska springa å duscha nu,
göra mig klar inför kvällen med brudarna! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0