30e augusti - happytimes!

Riktig toppen dag faktiskt, soligt och härligt!
En riktig höstdag. :) Tog mig därför en
stund åt att rida 1 timme, red faktiskt en ny
väg som jag tänkte kika lite på. Tur min häst är en sån klippa! ♥
Veterinären skulle komma och vaccinera idag, men klockan 14 ringde
telefonen och han hade åkt in på akuten med matförgiftning så de var ju inge vidare,
men han hör av sig när han är pigg igen! Blir bra :)

Igår blev nästan hela dagen åt att göra mitt CV.. Gick faktiskt riktigt
bra och är någorlunda nöjd! Tänkte mig på arbetsförmedlingen på onsdag
så få väl se vad dom har att säga då. Men jag blev hursomhelst nöjd!

Vad mer att berätta?
Haha hm.. Kärleken? Njae, inge vidare men nog
är jag en glad singel för det! Finns troligtvis ändå
inga bra killar här uppe så få nog vänta några år till haha..
Nämen är toppen där med!

Det enda jag faktiskt vill just nu är att fara utomlands..
Eftersom att jag tillbringade min sommar uppe i ammarnäs på fjällen
så känner jag nog att jag missat bitar av den varma och härliga sommaren
så en utlandsresa med värme, sol och bad hade inte suttit fel! :)



Några bilder från Fjällhästen, praktiken juli 2010


Kommentarer
Postat av: moa freakin' carlberg ♥

ELLER HUR! så galet snygg.

2010-08-30 @ 20:35:42
URL: http://utankontroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0