31a augusti - superpoweer!

Godmorgon! Eller godeftermiddag!
Hoppas ni sovit gott och hare bra i skolan, jobbet eller vars ni är. :)
Här regnar det och blåser igen, huvva.. Kan de inte bara sluta?
Förra hösten var ju värsta härlig och fin men nu äre bara regn, regn & regn..

Steg upp kring elva såg en jätte mysig film på tv 1000 nordic - Ulvepigen Tinke
en dansk film om en föräldralös flicka som bor ute i skogen hennes mamma ligger
död i huset och hennes pappa är begravd utanför, en pojke Laursa träffar henne
när han är ute och vallar korna, han tar med sig flickan hem till där han jobbar då
han är dräng och ja, en hel del.. Kanske inte världens bästa film, men som
mysig på något vis när pojken bryr sig så mycket om henne.. :)




Några bilder..

Hursomhelst, jag hade tänkt mig till stallet men eftersom det regnar som
aldrig förr så gåre ju inge vidare då jag kör moppe.. Hm, men får kanske dra
mig dit ikväll istället om det inte slutar regna. Blir nog bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0