Känner rent utav att dagen varit toppen!

Vilken härlig höstkväll de har varit!
Var hos hästen och myste, longerade och hon tittig få man va om
det står 4 älgar på andra sidan åkern haha :)

Btw..
pappa och jag hann se 9 älgar och 1 ren på 10 min, bra jobbat säger jag!

Imorgon blire utgång ser det ut som kommer bli najs!
Träffa dom gamla bruttorna igen kommer bli riktigt bra jag taggar iallafall :)

Undra om det får bli en tidig kväll eller om jag ska kika lite på danska paradise hotel,
hmm.. Klurigt.. Haha.

Allt fixade sig iallafall med betyget och imorgon kommer jag förhoppningsvis
få det ner kastat i brevlådan.. Spänningen är olidlig?! haha..

Men ni få ha en toppen kväll, ta hand om er!

Pusssss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0