12 Februari - bye bye

Förlåt för den extremt dåliga uppdateringen..
Men imorgon åker jag från umeå 08.20 till
stockholm, arlanda. Sen från Arlanda direkt
till Teneriffa vid 11.20 så beräknas
vara framme i teneriffa kring 16.15.
Kanske låter suuuperkul!
Men ikket. Inte just nu..
Klart det blir spännande men just nu
känns det mest jobbigt..
Har nämligen åkt på en rejäl förkylning
och på sjukhus rådgivningen trodde dom att
jag har fått ett så kallat "halsvirus" som går just nu..
Kan säga såhär.. DET GÖR FÖRJÄVLA ONT!
Har knappt sovit på 2 nätter, sen är man så himla snorig nu också.
Sen äter man så mycket olika halstabletter och allting så då ha magen farit också.
Nä nu får ja faktiskt tycka synd om mej själv haha. Men förhoppningsvis skare gå över om några
dagar men menar (NÅGRA DAGAR?!!)
Har iallafall varit och sagt hejdå till älskade rödis idag
var faktiskt rätt jobbigt men kunde väl inte trott nått annat heller,
ska ju inte få träffa henne på 2 månader. Så fatta hur jobbigt de blir att säga hejdå till katterna o hunden, mamma & pappa? AAah känner hur blödig jag blir nu haha. :)

Jaja, nu ska jag gå.
Men ni få hare så bra allihopa!
Kommer sakna framförallt
djuren, familjen & anna hur mycket som helst!
gaah..
Få se om jag lyckas få tag i någon dator någon dag
kanske jag slänger in ett inlägg!

PUSS HEJDÅÅ!!

(VIINK!)


Kommentarer
Postat av: Annapanna

GAAH KOMMER SAKNA DIG MED TOKFIA!! KOM IHÅG SPRIIIING ÅT HELVETTE OM DET KOMMER EN TSUNAMI!! OCH AKTA DIG FÖR JORDBÄVNINGAR OCH SPANSKA POJKAR! KÖP PEPPAR SPRAY!!

2010-02-12 @ 22:43:27
URL: http://anniiiepanniie.blogg.se/
Postat av: Marina

Klänningen på min blogg finns kvar, maila mig på [email protected] om du vill köpa den !

Mvh Marina

2010-03-09 @ 18:10:45
URL: http://underbaraklanningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0