Cause im freeeee, free fallin' fallin'. Yeah im free!

Free fallin' - john mayer

jag är trött som ett as! Är ledig imorron men blir nog lite studier som ska fixas ändå :)
Men skönt med sovmorgon såklart! Skolan gick ju bara bra idag - gjorde ingenting..
Haha men mysigt folk så . Rödis var mysig ikväll, mamma fick mocka så pussa jag på toker min, hihi.
Sen blev alla hästarna nöjda och belåtna när dom fick sitt hö, mums!

Fick mina ac/dc skor idag och mitt paket från bubbelroom,
kan säkert ta nån bild sen på kläderna! Men skorna..
Dom var så jäkulst snygga men förstora så ska skicka efter
en mindre storlek. Tänk att en halv storlek kan göra så stor skillnad?
aja, skorna va snygga hur som helst, raaaour!

Fredag utång - Corona eller Cover?
Få se.. Men bli väl hursomhelst utgång så de bli
toppen! :)


Kommentarer
Postat av: Annapanna

åååh va avis ja blir på dej!! vill också ha sånna skor!!



Tackar ;D

2010-02-03 @ 21:58:05
URL: http://anniiiepanniie.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej! Den ligger på 11O:- just nu! :} kram

2010-02-03 @ 22:01:58
URL: http://hannaest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0