Gokväll alla underbara!

Hemma, hunnit vara hos hästen o myst även mockat(pappa fick rykta, duktig!) haha,
fikat och suttit och diggat ac/dc nya video! wihoo
Känner mej taggad som sjutton till 18 juni!

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/article6492683.ab 
- kika in där så mmh, feel the beat!

Funderar på tidig säng & önskningar om körkort...
Tror vi har börjat 10 eller som fredagar 12. De är så drygt att
stiga upp halv sex för att fara med bussen sju sen sitta på skolan
i 5,5 timme själv och inte göra någonting pga 1 lektion..
Varför inte ha lektionen på morgonen iställlet?! Bara för alla vännäs bor och
körkortare ska kunna få lite sovmorgon, nää.. Tänk på dom som knappt ta sej hem eller dit!
Bättre och ha lektion på morgonen... Jaja ska inte säga nå mer om det då ni inte kan göra nått åt det haha ;p

Ha ni haft en bra dag då?
Själv har min varit rätt dryg då vi knappt gjort nått i skolan,
men köpte mitt snygga linne & ett par stentvättade (?) jeansleggings eller rättare sagt,
mamma betalade jag testade. Men jag hade faktiskt tänkt betala men ikket!
Sen köpte jag ett gulligt halsband och ett par liknande jeansleggings fast tunnare så
sommar, vår och utlandet är välkommet! Hehe :)

Men ska nog dra mej nu,
men glöm inte länken!!!



GRABBAR, WE WILL MEET AGAIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0