Goodmorning my friends!

ouff va trött jag är!
Skola igen, ensam här då vi börjar tio.
Men känns ändå rätt skönt att vara tillbaka,
vill inte missa allt för mycket. :)

Kan fortfarande inte fatta att jag ska få se
mina älskade ac/dc i juni igen, eller hur anna?!
Tror det kommer bli dyng häftigt att fara på
"Stade de France" en arena(?) med platser för 80 000.
Och där ska vi små hitta just våra 2.. Intressant haha.

Vi kommer ungefär ha likadana platser som vi hade i globen,
fast rakt framifrån. Men de bli nog bra, huvudsaken vi hör dom (vi lär ju såklart se dom också)
haha men ja.. Blir inte att glömma öronproppar den här ggn! Sist sket jag ire och mina öron
gick nästan sönder hehe, men not this time!

Jaja ska nog se om jag kan göra nå vettigt i 1 timme till,
lägger kanske in lite sen också.

Hoppas ni sovit gott, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0