Hola everybody!

Blir ingen bloggning från teneriffa!
Finns inget internet där jag ska bo,
men kanske kan få låna någon annans nån gång
och kanske på nått internet café. Men kan inte lägga in
bilder då men skriva kan ja ju såklart. :)

VAKNADE IMORSE OCH HAR SKITONT I HALSEN.....
Nejnejnejnej!
Hade nästan tänkt vara hemma idag
och kurera mej med massa varmt drickande, honung och massa.
Men ikket! Hit istället och göra ingenting.

Helgen har varit toppen!
Utgång i fredags, häst lördag & söndag.
Så fin hon är min finaste! Sen måndag
var vi lediga och anna fyllde år
så de blev restaurangen tapas
med en massa konstig mat (inte riktigt min smak)
hahaha men nu ha vi iallafall testat! En del va gott,
annat va mkt mindre gott. 315 kronor! Men de va ändå
värt de, blev mycket skratt och testa nya saker å smaker.
Skål o champange!

Sen igår vare skola igen och
möte med föräldrarna mina och mentorerna
om teneriffa! Åker 08.20 från umeå,
och kring 11.30 (?) från Arlanda till Teneriffa.
TÄNK OM JAG INTE FÅR SITTA MED DOM I KLASSEN.
Kommer säkert ta tag i grannen och sitta o nypa han eller hon
i landningen och starten.. Hmm..

Aja nu är jag här och tycker lite synd om mej själv - halsen..
aaah, aja.

Ni få hare bra allesammans, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0