ruuuuun tooo the hiiills!

Äntligen hemma efter en riktig ovärd dag i skolan (som vanligt?)
Kom dit åtta, väntade till tio då kom de lite mer folk. Sen sa nån att
de inte bli nån mentorstid. Lunch, vänta till tjugo i tolv - studiebesök kyrkan i vännäs.
1, 5 timme. Mot stan, tvärspringa och se om jag kunde hitta nått, hitta ett par varma skor
så jag slipper frysa så mamma köpte dom puss!

Så efter en allmänt ovärd dag väntar jag nu tills imorron
då jag antar de bli ungefär likadant. HEHE.
Bli nog utgång fredag, one last time before we all goes away!
Sen ah, häst ikväll mysigt. Men kallt ute så få se om jag tar ut henne nått.

Jaja nu blire lugnt en stund, puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0