Trötter...

aaah va jag är trött,
jag sovit så skönt inatt men somnade
ändå på bussen till skolan som en stock!

Har inte börjat än heller så det gör väl inte saken så mycket bättre.
2 orna for iväg på resan vi gjorde förra året till kiruna, jukkarjärvi & jokkmokk.
Shit va kul den resan var, ishotellet, gruvan, jokkmokks marknad, trevligt folk
och massa samer och de gilla jag! Nä det va kul och klassen är ju så goa.

Men snart blire ju iväg för oss också då
6 stycken far till Teneriffa, 1 till irland och 3 stannar i Sverige för praktikerna.
Spännande. Men istället för 40 minusgrader blire 20 plusgrader istället hehe
hm.. Vad kan jag mer berätta??
Är så trött så vet knappt vad jag skriver känns de som..
Men läser iallafall boken "Hästpojken" hade tagit en liten paus men sen
igår fortsatte jag läsa den och den är grym! Det är en verklig historia om en
pappa och hans fru som har ett barn med autismen, och pappan beslutar sig
till slut för att göra en resa till Mongoliet i hopp om att få träffa så många schamader
och helare som möjligt för att kunna få sin son frisk igen. Dom reser dit i tro och hopp
om att det kan finnas sanning i alla historier om schamader, renfolket och healing.
Riktigt bra som sagt, gripande på ett vis men ändå väldigt fascinerande.

Aja, nu ska jag kika vidare.
Hörs kanske sen, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0