Dont stop, make it pop, DJ, blow my speakers up

Har hunnit göra en hel del faktiskt i turismen nu
(hemprovet) känns bra. Satte mej först vid datorn och tänkte göra
det men sen kände jag att jag bara kommer sitta på alla möjliga andra sidor istället
för att kolla i boken och verkligen göra det jag skulle..
Så satte mej helt enkelt någon annanstans och skrev för hand och se hur bra det gick,
några uppgifter kvar, sen klart!

tyvärr ska jag visst hinna städa också innan mina föräldrar kommer hem,
ska gå med hunden en bit och hade ju också tänkt baka.. NU känner jag mej aningens stressad..
Fattar egentligen varför inte allihopa hjälper till med det när alla här hemma, men det är väl ingen idé.
Jag dammsugar och skurar golvet - då få dom vara nöjd sen! (+ att jag dammtorkar mitt rum) Hinner
faktiskt inte så mycket mer på 2 timmar.. om jag ens kommer hinna klart det . Hm. jaja bäst att börja ta itu med det iställe för att sitta här och filofisera.

Kan iallafall säga att alla mina beställningar skickas idag!
Wihoo, gick snabbt! Så få dom väl till nästa vecka förhoppningsvis! :)
Även fått svar från Teneriffa om vad jag ska ha för kläder osv. med mig
och kanske hur boendet kommer bli.. Spännande!

 

hm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0