Gokväll allihopa!

Nyss kommit hem från lite kalas,
min farbror fyllde år idag så blev lite tårta och godsaker! :)
Så blev ingen rödis ikväll, men anette fixade det! Så tacka och bocka för det! :)

Var faktiskt inte så värd dag på skolan idag
gjorde ungefär ingenting.. Men den va som ändå mysig!
Sen fick jag ju träffa robin ungefär 2 sekunder haha men va trevligt, längesen så .
Vad mer kan jag säga?? hm..
Ursäkta för min blogg är så julig än, men vet inte riktigt hur jag ska ändra den, till vilket utseende alltså
men de fixa sej också!

Sen fixade jag spotify igår, wiho!
Eller de där gratis grejse man fick av telia? På sms?
Aja det gjorde jag igår iallafall så nu har jag äntligen spotify som alla säger är så bra
så det är väl bara å pröva! (vet att jag är helt efter alla eftersom alla har väl haft det hur länge som helst hahah men bättre sen än aldrig ;D )

Ska kika vidare på datorn nu,
kanske skriver sen ett till!
Annars få ni sova så gott,
puss! :)



Some people are very difficult to understand..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0