Gomorron på er alla!

Hoppas ni alla haft en bra helg?
Själv ha jag haft en riktigt skön helg :)

I fredags var jag ju ledig från skolan så de blev lite one tree hill (fick första säsongs boxen av mamma&pappa)
så det var bara skönt! På kvällen blev de häst och ännu mera one tree hill!
I lördags var vi bortbjudna på middag i stan hos min moster och blev trevligt och gott såklart!
Blev inte så mycket med rödis i lördags eftersom hästarna va lite "vaksamma" och kanske lite spända för de va renar på berget så rödis trippade mest på tå, så de blev NH för oss då haha.
Igår blev de ungefär samma sak, fast jag tog ut hela rödis bädd och gjorde en ny och longerade och red henne vilket var säkert 1 månad sen! Gick super bra! Hon va riktigt fin! wiho :)

Sammanfattning av helgen - mkt häst, mkt one tree hill och god mat!
Perfect!



Men nu äre skola som gäller igen
och det är 26 dagar kvar till flyget går mot teneriffa..
Få nästan ont i magen av att tänka påre, men ändå så äre lite spännande!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-01-18 @ 09:25:45
Postat av: Camilla

vilken fin blogg du har! :)

2010-01-18 @ 09:26:30
Postat av: annapanna!

Åh din gris!! jag vill också utomlands juuh!

2010-01-18 @ 11:56:34
URL: http://anniiiepanniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0