Goodmorning sunshines!

Gomorron allesammans!
Ha ni sovit gott?

Själv tro jag att jag har fått nått liknande resfeber?
Låg till halv 2 och tänkte .. Oroar mig inte för
dagarna men dom första nätterna ? Kommer inte gå!
Inte heller så att jag är rädd för att sova själv,
men tanken på att mina föräldrar och alla jag
tycker om är ja.. Väldigt långt bort! Är lite jobbigt,
att jag inte kommer veta om något händer,
om någon gör sej illa, om det händer någon olycka osv.
Just den tanken tar kål på mej redan nu!
Försöker verkligen tänka positivt om APU perioden i Teneriffa
och det känns positiv, spännande och som en livserfarenhet.
Men det är just det där lilla kruxet!

Jaja. Inte bara det, nu är jag faktiskt rätt okey
i ansiktet! Har ett märke men inget blåmärke faktiskt,
skönt. :) Men resten av kroppen är rätt mör än (vilket alla hästmänniskor borde förstå)
haha men inte så farligt - för nu jämnar verkligen mensvärken ut det..
Lite bättre just nu men tog en tablett just när jag vakna men va gör man inte? hehe

Ännu mer att säga, igår innan jag la mig så kikade jag igenom
FRIDA tidningen och tror ni inte jag hittade en massa saker?
Kläder, smink, t-shirts, jeans.. Och det mesta av det jag hitta
verkar finnas på affärerna som finns i umeå. Så få ta och kika!
+ att jag hittade såna här fräcka skor just!



Så fräna! Diggar bootsen till vänster grymt mycket,
hade man kunnat bära såna utan problem hade jag lätt slagit till!
Haha mmh sånt gilla vi! :)

Men ska göra nån lunch nu,
hare så bra vi hörs sen!
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0