hej alla fina läsare!

kul att ni kika in! :)

Kom nyss till skolan, va på östra imorse (en annan gymnasieskola i umeå)
och flera klasser från olika ställen i umeå & vännäs för att lyssna på
en liten föreläsning om UF företagsamhet. Helt ok!
Buss hem och hungern steeg, sen i vännäsby så dör bussen.. Yes..
Men en annan buss kom till "rescue!" haha :)

Så nu till min lilla "hemlighet" som jag inte ha berättat,
det har nämligen inte varit klart förren igår!
OCH det är att jag sticker om 1 månad till min
drömpraktik i Södra Teneriffa hos en tjej med hästar, turister, spanjorer och ja massa!
SÅ SPÄNNANDE. Har aldrig varit utomlands så det blir en liten utmaning + kulturen, språken ja, det blir spännande! Ska bo i en liten bostad och kanske dela med en tjej som är där om hon är svensk eller engelsktalande vet jag inte än men blir nog en upplevelse!
Kan berätta mer om de här sen om nån skulle vilja!
Eller.. finns inte så mycket att berätta än.
Men kommer definitivt ha med mej kameran!




Hoppas ni få en bra dag allihopa,
nu börjar skolan!
Hejsvejs! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0