Hej bloggen!

Hej på er alla!
Allting bra i kylan o all snö? :)

Med mej äre bara bra iallafall,
nyss varit hos hästen blev lite nh övningar med henne
och hon var så duktig så, en riktig stjärna! ;)
Ska börja longera och rida henne i veckan igen
även fast min rygg är bing bong. Mamma
och pappa sa att jag skulle fara till en ostopat eller knotknackare (?)
men då får jag ju inte rida på ypperligare en vecka så nej, de bli inge sånt.

Vad kan jag mer berätta just nu då?
Joo.. Anna's pappas tjej ska kolla om acdc biljetter
i frankrike, ac/dc är ju nämligen där den 18 juni
så spännande!

Avslutar med den här videon..
Om de skulle vara nån som är på lite dåligt humör så haha ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0