Here I am once again!

oj.. Nu är jag hemma igen!
Blev en dag med mycket shopping och skratt!
Inköpt blev det ridbyxor, ridvantar, strumpor (?) haha,
3 "rid" tröjor, ett par jeans, en klocka, 2 t shirts,
mousse BOBBY's, 3 lite varmare tröjor, mjukisbyxor, ett par skor (måste lämna tillbaka - större storlek), stor resväska och en handväska. Tror det var allt, men känns bra!
Då äre lite mindre på listan haha (;
Mötte upp anna på stan vid halv fem, köpte lite fika, lite godis,
sen ner till bion.
Fick en total blackout när jag skulle hämta biljetterna..
Haha han frågade om mitt nummer och jag kom helt plötsligt verkligen inte ihåg det?!
Sen på nått vis så listade han ut bland alla siffror jag sa mitt nummer.. Men liiite irriterad blev han nog..
Aja, bion var riktigt bra enligt mej! Mycket skratt och ja, allmänt kul! :)
Sen efter den vare ju bara att vänta 2 timmar på bussen hem,
så blev ännu en omgång på wayne's coffe.
Och åter igen mycket skratt! Ojoj . :)

Idag äre exakt 2 veckor kvar till jag far..
Är nog i teneriffa nu och försöker sova..
Haha få lite ont i magen av tanken men bli nog bra,
dessutom 2 veckor kvar till mami fyller år (hon fyller år samma dag jag far). Inte ok!
+ att de är alla hjärtans dag på söndagen.
Vem ska jag fira den med då? haha myrorna kanske?
Nä, nu blire nog sängen väldigt snart.
Har ont i rygg, ben och fötter efter den här långa dagen .

Imorron blire häst, färgning och toppning av håret!
Ha en bra kväll, puss!!


Kommentarer
Postat av: Annapanna

ja att vi gör ;D hehe!

hahaha men blev bara så ;P man fastnar verkligen! ja den är sjukt bra, stackarn har inte haft det lätt och han är så snäll men ändå sjuk på nå sätt men man får verkligen uppfattningen om att han är sådär sjuk pga det han upplevt när han va liten så man måste som ändå tycka om honom! :P haha

2010-01-31 @ 15:56:02
URL: http://anniiiepanniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0