I keep a close watch on this heart of mine, I keep my eyes wide open all the time

Walk The Line - Johnny Cash

Varit hos hästen kom hem för en stund sen,
massa pussar och trevligt. :)
Imorron blire stan med hela familjen haha
ska köpa resväska, kolla balklänning (?) är faktiskt inte så sugen på det haha menmen,
köpa ridbyxor, några tröjor, tshirt's, hår mousse osv.. Känns nästan som jag måste skriva
en lista innan jag glömmer det jag vill köpa och ha där haha (mitt minne)
Sen efter det blire troligtvis bio! & snälla Anette som mockar åt mej så jag behöver inte stressa ihjäl mej, skönt!
Tror att det blir antingen Har du hört ryktet om Morgans? Eller Avatar få se :)
Känns som det var så längesen man var bland folk så bli nästan spännande.. hahaha, jaja.

Nu blir det fikatajm sen se om jag kikar på Let's dance eller sitter här få se.
Bli ingen ute kväll heller måste spara lite pengar tills resan!

Vi hörs sen, puss!


Kommentarer
Postat av: Hanna - Haze

Näe jag vet! Första boken var helt sanslöst bra, var inte social för fem öre här hemma. Nu är jag på sista, har inte riktigt läst i samma tempo i den, den är asbra! Händer ju massa, men vet inte om jag kanske tröttnat lite på den dr historien..?

2010-01-29 @ 22:04:34
URL: http://haze84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0