Let the sun come in!

Gomorron!
Har alla sovit gott och skönt? :)
Det har jag, men däremot blev de alldeles för kort sovtid kände jag
6 timmar, inte bra! Ja måste nästan sova minst 7 timmar för en lyckad dag men än så länge så verka de ju gå bra.. Hann då med bussen, fick mej god frukost & göra de ja skulle.

Insåg igår kväll att pappa vill verkligen att jag ska vara kvar i Sverige,
inte för han tror att de kommer bli farligt eller så men han kommer nog sakna mej.. Sötaste pappa!
Kan lova, jag kommer säkert ligga å grina första natten för all hemlängtan men ska nog gå vägen :p
Nu äre näära kan jag ju säga, 1 månad. Om 1 månad äre min första riktiga dag på praktiken..
Oojoj känns verkligen inte som att de är så,
sen kommer jag säkert få mej en bonna bränna! Typ brun i ansiktet (om de ens är nå sol å grejjer där då) sen resten av kroppen kritvit.. Undra va dom kommer tycka när jag kommer dit alldeles vit?? Aja, dom måste ju veta att jag är från Sverige iallafall hahah!

Idag slutar jag vid ett - skönt!

Men nu blire webbdesign & nått?
Känner mej inte så taggad men va kan man göra,
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0