Morsning korsning!

Gaaah...
Ja, jag sov ju sådär inatt haha.
Ni vet när man vaknar nån gång under
natten? Sen vill man bara somna om
men hur man än lägger sej så blir det inte skönt?!
EXAKT så hare varit hela natten. Hahaha, jaja.
Sen igår blev inte precis tankarna om va som ska hända
här utan det blev att jag såg min resväska och började
tänka på hur jag skulle lägga alla mina kläder hahaha..
Jaja, har ni sovit gott då? =)

Vaknade faktiskt nästan nio,
men sen låg jag kvar i hopp om att kunna somna om men
helt plötsligt skällde diva rakt ut så fick ungefär en tanke " bäst jag går och sätter
på alla lampor så att inte en inbrottstjuv kommer in " ah, nu sitter jag har haha.
Men hade nästan tänkt städa lite, göra lite skolsaker och kanske baka nått + divas promenad.
Så det blir säkert bra - inte stressa bara! 

Men ska gå och göra nån mat
vi hörs sen, puss! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0