the storm is here my friends!

Vilket oväder!!
Man kan ju då trott att huset sku fara iväg ..
Precis utanför mitt fönster äre en lykta som hela
tiden small mot ett träd, HELA TIDEN. ouff..

Så ha väl inte sovit så värst bra,
kunde knappt somna heller, berodde inte på att jag va pigg -
för ja va trött. Utan låg bara å tänkte på en massa.. hm..

SEN mitt i allt så få man ju såklart den berömda hemska
mensvärken som jag verkligen inte kan fatta varför tjejer ska ha den.
Den som uppfann människan kunde väl åtminstone ha sparat oss den smärtan!

Jaja, må lite bättre i kroppen idag,
kinden mindre svullen. Men som sagt, då hare andra
bombnedslaget kommit - mensvärken.
+ att 2 telefonförsäljare ringde imorse, en klockan 07.45 - KVART I ÅTTA!
GAAAh...
bli tokig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0