24e oktober - möör

Yes, mör och ont i kroppen som bara den..
Varför? Jo. Min söta oskyldiga ponny bockade av mig
två gånger haha, gick rätt okej dock men ont..
Hon har såna kallade boots på hovarna då hon inte har några skor
och bakskorna är lite halvdåliga men tänkte ha dom på henne idag
iallafall för jag skulle rida på åkern och hålla på, gick jättebra i början
sen bara från ingenstans tvärbocka hon till och sprang tvärsöver åkern
och samma sak hände igen efter jag suttit upp..
DÅ ser jag att bakskorna är helt bäng.. Den ena har farit av men sitter ändå fast
i kotan och den andra är helt borta. Så tror lite grann att hon kan ha tyckt de
där var lite otäckt och ville bli av med skorna. Aja så vare med det =)

Ikväll blire bio med Anna! Kanske The Other Guys? Verkar sjukt rolig!

Men just nu är jag halv i tacokoma och ska snart smörja in mig med
voltaren på ryggen, bli nog bra!

Ha nu en toppen bra kväll!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0