28e oktober - snön försvinner?

Yesbox, inatt försvann den mesta snön.
Vet inte riktigt vad jag ska tycka om det..
Det blir så jäkla hårt i marken när det inte är snö
men samtidigt vill jag inte ha snö men lite snö är väl
okej eftersom det blir mjukare och ljusare.
Jaja, vi få väl se vad vädergudarna bestämmer sig för!

Helgen ser ut att bli riktigt bra!
Får se till att både jag och anna håller oss friska
båda mådde rätt sämst igår men iallafall jag mår
lite bättre idag. Trodde jag hade fått magsjuka igår.
Urrrk.. Så jäkla ont i magen och vilket illamående jag hade!
Huvva.. Men jobbet gick rätt bra ändå, barnen var lika snälla som
alltid och alla andra med. Känner ändå att man vågar
lite mer nu när man varit där några gånger - första
gångerna visste man ju knappt vad man skulle göra när
nån började gallskrika eller gråta eller sura men tycker
att det går bättre och bättre.. =)

Men nu ska jag kasta mig in i duschen
brukar man ju alltid bli piggare av!
Sen måste jag nog även kasta mig in i röran
på mitt rum.. Alldeles stökigt.
Tur det bara är jag som ska sova där men även jag
börjar tycka att röran med kläder ska in i garderoben!

Apropå det - är det någon som kanske har någon
byrå som inte används som kan tänka sälja den?
Mina kläder får knappt plats i garderoben längre..

Men ska även försöka ta mig till någon möbelaffär och
spana också för det behövs verkligen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0