4e oktober

Hej på er!

Varit jättedålig uppdatering senaste tiden
ber om ursäkt för det! =)

Helgen har varit toppen, utgång i fredags med kusinen
träffa massa trevligt folk och hade riktigt kul! =)
I lördags blev det paltfest i byn sen på kvällen drog jag till
Röbäck för lite film med Nina (kusinen) och hennes pojke,
blev pantning av alla deras flaskor .. 74 kronor? Man kan ju undra
hur mycket människorna dricker, hahah!

Igår red jag faktiskt hem i blåsten, gick riktigt bra ändå..
Rödis tyckte nog det var rätt kul.
På kvällen blev det bilfärd på alla möjliga ställen, holmsund till robertsfors och lite till!
Kulkul.. Så har haft en rätt upptagen och bra helg! =)

Förra veckan i onsdags var jag på en arbetsintervju för dagiset Älgen som jag tyckte
gick riktigt bra, det handlar om ett vikariat 1 gång i veckan men bättre än ingenting!
Så idag blev jag uppringd och jobbet är mitt!
Blir spännande och alltid bra med lite pengar i kassan. Dom som jobbar där verkar riktigt trevliga
och barnen som var där också. Blir nog bra!

Nä nu ska jag kila och baka något tror jag,
går inte vara ute knappt iallafall.. Blåser ju nästan bort!

Men skriver sen kanske, hare toppen!

Pussss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0