5e oktober - första dagen avklarad!

Hej på er! :)

Idag hade jag lite av en första dag eller introduktion på dagiset,
var där 3 timmar, följde med, var lite med barnen och vuxna osv.
Gick bara bra! Barnen verkar trevliga och glada. (peppar,peppar?)
Haha så får hoppas de fortsätter så, tycker det verkar vara
en trevlig arbetsplats med trevliga arbetskamrater! :)

Efter avslutad dag kring 11 så vare bara att fara hemåt.
Blåste ju som attans idag! Gör det fortfarande..
Storm kan man tro? men nä. Tycker inte riktigt om när det
blåser så mycket, kanske om man är inomhus äre lite mysigt när
det knakar i huset och man hör svisch och svusch men ute äre ju inge kul.

Ikväll är det föressten premiär av desperata husfruar (desperate housewives)
och Cougar town! Som jag har längtat! Och imorgon Grey's anatomy.
Toppen vecka kanske? Iallafall inom tv världen, haha.





Lite bilder från i söndags 3/10!

Men nu kilar jag iväg!

Pusss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh, Desperate housewives är så bra. Synd att jag inte har femman. :(

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-05 @ 23:27:18
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: JULI ETTE

sv:tack snygging:=)du kommer väl o hälsa på?

2010-10-11 @ 22:40:26
URL: http://sweetiieme.blogg.se/
Postat av: emmelist

kul att det gick bra för dig idag!

2010-10-22 @ 02:00:31
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0