movienight!

Ridningen gick bra på väldigt pigg ponny! Kul =)

Kvällen blev lugn.. Sett Zodiac - 2,5 timme lång..
Men riktigt bra! Blir lite konstig i huvudet av filmen och
rysningar längst ryggraden ibland men tänkte
att jag banne mig skulle våga se något annat än
kärleksfilmer ikväll.. Ångrar mig lite num haha..

Aja, ni som inte sett den kan jag rekommendera!
Den är lite smådryg ibland men riktigt bra.
Är baserat på en verklig händelse och är om en mördare
som såklart då mördar människor men skriver brev till tidningar,
hör av sig till polisen men det finns inga andra bevis och han kallar sig för Zodiac.
En kille på en av tidningsredaktionerna som är en serietecknare intresserar sig för fallet
och blir nästan lite besatt och ska hjälpa polisern och kriminal avdelningen på tidningen som skriver
om sådant.. Men polisen vill verkligen inte ha hans hjälp, i början åtminstone..
Och den här Zodiac är så jäkla smart och klurig så ah.. Får den att låta asdålig men
jag lovar, den är bra! Kika på youtube, ladda ner den eller bara spana in den!


Men nu blire nog sängen,
känner på mig att jag kommer sova gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0