21a oktober - en uppdate!

Gokväll!

Det är fullt fart hos mig så dålig uppdatering får jag be om ursäkt för!  =)

Jobbet på dagiset går super trivs jättebra! Och om 2 veckor börjar jag min
intensivutbildning i på körskolan i vindeln så förhoppningsvis kommer jag ha ett körkort
om iallafall 2 månader! Kan man ju hoppas iallafall haha.. =)


Hoppas allt är bra med er kära läsare och så kul att ni kikar in!
Känner att bloggningen går så långsamt pga att utseendet på bloggen är inge kul,
vill ändra och få en riktigt snygg blogg! Men ingen aning om hur man gör..
Så om de finns nån villig som vill hjälpa mig så skriv gärna en rad!
Betalar gärna! =)

Imorgon blire utgång med anna och nina på 5ive!
Blir riktigt kul! Och för er som sett Kungarna av Tylösand
så vet ni nog vilka Nemo och Jockiboi är, dom ska iallafall dit också..
Känner mig grymt taggad! Trevliga bruttor och dans och sen
ett härligt gäng! Vet att en del tycker kungarna är ett skit program,
men jag kan verkligen inte låta bli att tycka om det.. Älskar det!
Skrattar lika mycket varje gång! =)

M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0