17e september - hej alla rockstars!

Hej på er!
Riktig dålig uppdatering i veckan, förlåt! :)

Helgen blev rätt lugn, filmkväll och åter igen filmkväll!
Tanken var ju bio å se grown ups i lördags men skjusen blev
sen så vi for hem till anna och kikade på film istället, till 2.
Så en lång filmkväll blev de allt! :)

Min hosta har iallafall inte heller gett med sig än,
jäkla skit. Går verkligen inte sova heller.
Dom här 2 dagarna har jag fått nå hostdämpande
som ha hjälpt en aning men natten till i onsdags
var rent utav hemsk! Kunde knappt somna
sen  vakna mitt på natten och inte kunna somna
om förren 1 timme efter + upp klockan halv 6..
Inte kul! Men tandläkarn blev gjord och hålet lagat.
Apropå de, man brukar ju få bedövning?
Har aldrig varit något problem för mig. Men sen på
kvällen alltså 9 timmar senare kände jag hur de började
bränna på kinden och runt munnen och de va som
bedövningen var där?! Så, fick alltså nån allergisk reaktion..
Men kallt vatten och de gav med sig.. Men tänkter
inte precis laga hål utan bedövning så få väl, ja..
Fortsätta me det iallafall!

Sen, vilket skiväder de varit i veckan!
Usch! Bara regn regn och blåst..
Tog ut hästen igår och trodde nästan
vi skulle blåsa bort en stund haha.. :)

Nä nu ska jag ta itu med den här städningen..
Inte kul men de måste göras, gör jag de nu
kanske jag hinner slå på en film sen blir nog bra :)

Få se va kvällen bjuder på,
men om vi inte hörs något mer
så ha en toppen kväll!


Pusss! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0