18e september 2010

Gomorron!

Har ni sovit gott? Själv har jag nog sovit som en stock..
Riktigt skönt dock! Haha nästan så man blir fascinerad av
alla konstiga drömmar man kan drömma också, haha!

Igår när jag kom hem så skulle jag boka biljetter
till bion ikväll. Vad ser jag då??
Jo. Att den helt plötsligt bara börjar klockan 21?!
Det blir rätt så klurigt då sista bussen hem går 22 och
vi vill ju verkligen se filmen så få hoppas på att vi hittar
någon som har lust att skjusa oss dom dryga 4 milen hem..


Men nu ska jag ta på mej nå vettiga kläder och invänta
besök och sedan dra vidare till hästen.
Just nu lyser solen lite iallafall så det är ju ett plus åtminstone.

See uuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0