1a september - hösten är här..

Sitter nu på pappas jobb och väntar på hemfärd!
Arbetsförmedlingen gick nog någorlunda bra förutom
att sitta i kö 1 timme var mindre roligt men min
kontaktperson verkar riktigt bra! :)
Nu ska jag bara välja ut en jobbcoach oså. Till
att börja med iallafall!

Är faktiskt ganska less och vill hem,
enda dagen det är sol och jag far till stan
istället för att rida en härlig tur i skogen?
Jaja det skulle göras och nu äre gjort! :)
Köpte ett riktigt snygg party linne!
Fastnade för det direkt jag satte på mig det..
Med axeldekorationer och hela kittet! mmh!

Funderar på att köpa hem lite godsaker
och mysa framför en film ikväll..
Känns som en bra idé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0