9e september!

Kikat lite på idol, finns en del guldklipp i år också!
Dock har ingen slagit Erik än.. Om det nu går
men försöka kan dom ju alltid göra! ;-)

Dagen har varit lugn och skön,
bakat lite chokladbollar och kokostoppar.
Gjort lite middag och mest bara chillat!
Skönt säger jag. :)

Lite tråkigt att inte rida och hålla
på men snart får hon börja röras igen!
Finally! Men såklart bra att hon är
vaccinerad haha..

Hm.. Är ju sugen på bio och på
lördag smäller de! Blir toppen :)

Som ni märker har jag inte så mycket att berätta..
Än.. Men snart ska jag väl börja komma igång med jobb osv!
Har iallafall valt jobbcoach nu så hon ska väl ringa mig
imorgon eller något så vi kan bestämma möte.


Hundutställning i vännäs 13/6 - 10.
Vill någon ge mig en till att mysa med och diva att busa med?
Någon som känner sig sugen? Nån rik kanske? ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0