Gokväll rockstars! ♦

Förlåt för dålig uppdatering i dagarna!

Igår hände inte så mycket, hästen hade blivit
jätte biten i ögat så var helt svullen och rinnig men
hade nå ögonrengöring kvar sen i somras så sprutade in det
och idag såg det mycket bättre ut! :)

Ikväll blir det utgång med bästaste anna, kanske fira lite att
hon har bott i vindeln en vecka?? Sen ska kanske kusin ut
så på tolvslaget blire att sjunga! (hon fyller 20 år imorgon den tokfian!)
Hade först bestämt för ett super snyggt linne och ett par helt okej jeansleggings
men kändes som inte riktigt okej ikväll? Man måste fixa hela tiden.. Förstår ni hur jag menar?
Nästan så man tänker mer på hur kläderna är än på att ha kul? haha. Nä, tänkte köpa
ett par andra leggings till linnet sen så det kommer bli super snyggt! Tur man kan använda
det både till vardag och fest för det är verkligen snyggt..

Apropå något helt annat..
Har kommit fram till att i veckan ska vi ha "nyttigvecka" här hemma
så jag ska laga middagar ur hälsokokboken jag fick när jag fyllde år..
Kommer bli intressant! Nästa vecka kanske jag är en helt ny människa? Vem vet? ;-)


Sallad sallad och sallad? Haha nä, men nyttigt kommer det bli!


Fast, ikväll ska vi inte vara de minsta nyttiga!

Ha nu en toppen kväll
pusss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0