ruun forest, ruuun!

Blev en långtur på kvällen i skymningen,
blev riktigt mörkt på vägen tillbaka haha..
Men rödis verkade ändå tycka de va rätt kul
om ändå lite läskigt haha.. :)
2 par älgar sprang iväg i full fart 100 meter framför oss,
rödis reaktion va ungefär "ååh, men jag är inge farlig. Stanna å busa!"
Haha tjoppalisan min.


Nä, är rätt trött och kände att chipsen som jag köpte idag
blev jag less på efter några stycken så tog ett äpple istället,
mycke godare!

Sitter och kikar på tatueringar..

Nacken är rätt snyggt faktiskt - eller vill jag ha
på skulderbladet! Rock n' roll!


Tror jag ska kika vidare nu.
Men sov så gott, dröm sött!
Pusss

Kommentarer
Postat av: ♥ Anna Olsson - Design, Fotografering m.m

Hej igen =))

Vet du om du vill ha hjälp med en design? :)

Tänkte, du har inte addat mig så tänkte jag hör av mig igen.



Kramis!

2010-09-02 @ 12:02:05
URL: http://akolan90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0