15e februari 2011

Oj, ett tag sedan sist nu.
Tror jag skrivit det på de flesta inläggen men
har inte haft någon ork att skriva.
Hade tänkt fixa utseendet på bloggen också
men blev inte heller av då jag kände att 250 kr
för en blogg jag knappt skriver på så måste komma
igång lite mer med skrivandet om det ska bli någon förändring.

Men mycket har hänt sedan sist!
Tog körkortet den 16 december 2010, allting gick jättebra!
Var dock skitnervös fick både "kärring" stopp la in backen istället för
ettan, men efter en stund kändes de bättre och allt gick bra haha.
Skönt! Fick mig en bil för 2 veckor sedan (?) Kanske 3 till och med.
En toyota corolla -87a jättefin faktiskt riktigt nöjd, men just nu så funkar
den inte riktigt helt okej så min brorsa fixar lite. Tur man har han!



Min lilla Rödis mår också bara bra hon, pigg som rackarn och nästa
månad blir hon hela 26 år. Varit min i 1 år och 6 månader tiden går fort!

Har även börjat lite smått på VRK, vindelns ridskola känns kul att få lära sig ännu mer,
rida mer olika hästar, träffa andra hästintresserade människor och ja tror det kommer
bli nyttigt haha! =) Bara hunnit med två ggr där men tycker allt funkat bra hitentills.

Julen och nyår var även det riktigt bra!

Jobbar fortfarande som vikarie på dagiset 1 gång i veckan,
är även timvikarie på ett annat dagis. Min första dag där blir på
fredag! Nu är ju även så att jobba med dagis är inte något jag vill göra
för resten av mitt liv.. Skulle allra helst förutom min dröm att starta eget
jobba som eventpersonal, guide eller något annat roligt varierande jobb med
möte med människor.
Dock gillar jag verkligen jobbet jag har som vikarie på dagiset Älgen men inget
jag vill hålla på med på heltid! =)

Såå, nu har ni en liten uppdatering av mitt liv!
Kan inte lova något men ska verkligen, verkligen försöka
uppdatera mera! Så fort jag har tid och ork.

Hoppas ni kikar in!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0