26e februari - saturday night live

hallåå!

Allt bra ikv? =)
Själv är jag så mätt så jag snart
rullar fram..
Mamma och grannen har inlett en
"middag 1 gång i månaden" och
ikväll var de våran tur så mamma
hade gjort ihop en 3 rätters middag
med allt möjligt! Men gott var det,
så är rätt mätt.. Fortfarande.. haha..

Filmkvällen igår blev riktigt bra måste jag
säga! Såg en jäkligt äcklig film
The hounting in Conneticut (?) osäker på stavningen
men skitsamma ni förstår, handlar kort
om en kille som har cancer och för att
kunna vara nära sjukhuset så flyttar
familjen till Conneticut till ett gammalt hus
som visar sig ha många hemligheter.
Pojken börjar se hemska saker.
Ja, spöken och grejjer. Baserat på verkliga händelser.
Kan verkligen rekommendera! skitbra!
Kan få sömnproblem efteråt så se den inte själv..
Efter den blev det Due Date - som säkert
dom flesta har sett såklart men den är
ju lika rolig varje gång! =)

Har fått mycket gjort i stallet också,
rengjorde och smörjde upp alla sakerna
till rödis som träns, tyglar, sadel osv.
Tog hem schabraken och la dom i
tvättmaskinen så allt är nu rent!
Perfekt nu till våren och allt (om den kommer någon gång)
så blir kalas! =)

Imorgon är det söndag och häst hela dagen!
Först min älskling och sen blir det ridning
i vindeln, kul kul =)
Inviga dom nya ridbyxorna!

Men nu blir det sängen, så nattinatt! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0