28e februari - sunny days!

Härligt väder ute!!
Känner inte för att sitta här så beger mig ut igen.
Åkt skidor en sväng med hunden gick fint,
blev lite tungt då snön fastnade lite på skidorna
men men.. Sen när jag kom hem och skulle ta av mig
dom så fastnade fingret mellan spänningen på skidorna..
AJ AJ kan jag säga.. Blånagel på G.

Ont i magen idag med men ipren och panodil är effektivt!

Men nu tänkte jag dra mig till hästen,
röra lite på henne och så.
Fixa lite med hennes grejjer.
Skulle vilja säga att våren är på väg
men bara för några veckor sedan minns ni?
Då blev det ju också varmt en vecka sen
bara boom blev det -25 igen..
Inte för att vara glädjedödare men vill inte
ta ut något i förväg.. ÄR SÅ LESS PÅ SNÖN!

Men vi hörs sen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0