4e mars - dags för fredagsmys!

Åh, så har fredagen varit.
Säkert många som är ute på
rajtantajtan nu medans jag sitter hemma,
men inte är jag bitter för det!
Hade beställt en film i veckan
som jag fick för några dagar sedan
ingen mindre än Letters to Juliet
sååå bra.... Först och främst så
ser Italien så grymt härligt ut!
Sen är skådespelarna riktigt bra
och själva berättelsen så fin..
Kan varmt rekommendera! =)

Dagen har som mest rusat förbi,
drog till staden imorse för att köpa lite
häst grejjer, köpte nya stigbyglar,
stigläder och tyglar. Dessvärre blev
stiglädren för korta så hoppas på
att dom går att byta även fast jag slitit
bort prislappen..
Sen tog jag mig en sväng förbi H&M och
använde mitt presentkort som jag fick
i julklapp av min bror och hans tjej
och köpte ett snyggt linne, en snygg bolero/sommarjacka,
ny mascara och ögonfransbörjare.. Kan vara bra att ha!
Hittade även ett par snygga jeans på Vero Moda!

For hem med min då bruna bil.. Som brukar vara vit.
Men men, sånt får man väl ta när det blir slask!
Ut med hunden, dammsuga, torka golven, gjorde tacos
till familjen sen drog jag mig till stallet! =)
Tog ut damen i blåsten och tyckte faktiskt att hon skötte sig
riktigt bra trots att vi båda höll på blåsa bort. =)

Alltså jag har verkligen inget bättre att berätta för tillfället..
Måste vara rätt tråkigt att läsa om vad jag gör om dagarna
då jag inte gör något speciellt haha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0